BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 9 juni 2009

"Erfarenheten gör dig klok, sällan rik."


.

Vaknade tidigt i morse 04.40, kändes lite tidigt att kliva upp då. Somnade om som tur var. 07.05 fick jag ett morgon sms av bebe. Saknar dig hjärtat! På med springskorna och ut med hundarna på promenad. Väl hemma igen gav jag hundarna efterlängtad frukost. Syrran vaknade till liv, före 08.00 för första gången på evigheter. haha! trevligt med sällskap, i vanliga fall sover hon till iaf 11.00. !! Jag har ju fått nån sjuk flipp nu så jag kliver ju upp skit tidigt nästan varje dag. Vi ska snart ut & gå en sväng till med vovvarna, en runda som tar ca 1½ timme. Så nice efter man rört på sig. Ska börja gymma snart oxå, bygga lite muskler. Tror det blir på Olympia med Linnéa & Andrea :) men vi får se. kan hända mycket i planeringen. Ska dricka upp mitt kaffe nu och se vad syrran har för sig!


Ciao/ Love kills slowly

0 Dina Tankar!: